سلام مهمان عزیز ، اگر این پیغام را مشاهده میکنید به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکرده اید ! ثبت نام کنید و از تمام امکانات انجمن بهرمند شوید.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد شوید
طراحی سایت لاو اسکین
دختر شایسته ( Miss world)
#1
دوشیزه جهان یا دختر شایسته ( Miss world) یک مسابقه بین‌المللی زیبایی است باشعار<<زیبایی هدفمند >>که هر سال در 18نوامبر (27آذر )توسط سازمانی با همین نام برگزار می‌شود.

 این مسابقه برای دوشیزگان  جوان (۱۸–۲۷ سال) برگزار می‌شودو در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی هم‌چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضرجوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود. 

مرحله مقدماتی مسابقات در هر یک از کشورهای عضو این سازمان برگزار می‌شود و در مرحله نهایی برگزیدگان هر کشور در یک دوره یک‌ماهه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

برنده این مسابقه علاوه بر دریافت تاج و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و فعالیت‌های خیریه انجام دهد.


resim
مانوشی چیلار دختر شایسته 2017
وی اهل هند است.21سال سن دارد.دانشجو پزشکی است.پدر ومادر او هردو پزشک اند. وی ششمین زن هندیست که این تاج را از آن خود کرده است.


resim
ایشواریا رای دختر شایسنه1994



resim
دختر شایسته جهان درسال2014 از آفریقای شمالی


resim
دختر شایسته جهان درسال 2015از فیلیپین
نقل قول
لایک شده توسط: mraliw ، Baharak
#2
resim
سونیا بیطوشی
نماینده ی ایران در مراسم دختر شایسته جهان سال 2017 


خانم بیطوشی ایرانی گفته است  «در انتخاب من به عنوان دختر شایسته ایران تردیدی نیست … همه ایرانی ها مرا به عنوان ملکه زیبایی خود می بینند.»


اطلاعات فیس بوک خانم بیطوشی نشان می دهد او در شهر مهاباد از شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی در ایران دبیرستان رفته و در رشته مهندسی نرم افزار در دانشگاه آزاد این شهر درس خوانده است.
نقل قول
لایک شده توسط: mraliw ، Baharak




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان