سلام مهمان عزیز ، اگر این پیغام را مشاهده میکنید به معنی آن است که شما هنوز ثبت نام نکرده اید ! ثبت نام کنید و از تمام امکانات انجمن بهرمند شوید.
اگر قبلا ثبت نام کرده اید وارد شوید
طراحی سایت لاو اسکین
تفاوت عشق و دوست داشتن
#1
Heart 
resim

1- هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید تبش قلب Smile(17) شما زیاد شده و هیجان زده خواهیدشد اما هنگامی که کسی را می بیند که آنرا دوست داریداحساس سرور و خوشحالی Smile(10) می کنید.
2- هنگامی که عاشق هستید زمستان در نظر شما بهار است  ولیکن هنگامیکه کسی رادوست دارید زمستان فقط فصلی زیبا است .
3- وقتی به کسی که عاشقش هستید نگاه می کنید خجالت می کشید و لیکن هنگامی که به کسی که دوستش دارید می نگریدلبخندخواهید زد .
4- وقتی که در کنار معشوقه خود هستید نمی توانید هر آنچه را در ذهن دارید بیان کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید شما توانایی آنرا دارید .
5- شما نمی توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید مستقیم و طولانی نگاه کنید  اما می توانید در حالیکه لبخندی بر لب دارید مدتها به چشمان فردی که دوستش دارید نگاه کنید .
6- وقتی معشوقه ی شما گریه Smile(7)  می کند شما نیز گریه خواهید کرد Smile(7) و اما در مورد کسیکه دوستش دارید سعی بر آرام کردن او می کنید.
7- شما می توانید یک رابطه ی دوستی را پایان دهید اما هرگز نمیتوانید چشمان خود را بر احساس عاشق بودن ببندید Smile(16) چرا که حتی اگر اینکار را بکنید عشق همچنان قطره ای در قلب Smile(17)  شما و برای همیشه باقی خواهد ماند.
9- احساس عاشق بودن و درک آن از طریق نگاه و دیدن است اما درک دوست داشتن بیشتر از طریق شنوایی و ابراز علاقه به صورت کلامی است.
نقل قول
لایک شده توسط: mahboobeh ، fatimaw ، mraliw ، alone
#2
مرسی اسرا جان Smile(17)
خوش امدی عزیزم:)
resim
نقل قول
لایک شده توسط: mahboobeh ، mraliw ، asra ، alone




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان